روز بدون فوتی کرونا زنجانی ها

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خبرنگاران/زنجان خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته تا به امروز، ویروس کرونا در استان زنجان پیروز به شکست هیچ یک از بیماران مبتلا به کرونا نشد.

روز بدون فوتی کرونا زنجانی ها

طی 24 ساعت گذشته 103 مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. بعلاوه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 133 هزار و 65 مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به 1795 نفر رسیده و خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ یک از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست ندادند.

در حال حاضر 157 بیمار مبتلا به کووید - 19 در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند که طی 24 ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان های استان زنجان 7 مورد بوده است.

لازم به ذکر است، مجموع موارد مثبت ترخیص یافته 11 هزار و 244 مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تا به امروز به 146 هزار و 188 مورد رسیده است.

طبق آخرین آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، 35 هزار و 793 مورد بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته های آزمایشگاهی نیز به 13 هزار و 123 مورد رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روز بدون فوتی کرونا زنجانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز بدون فوتی کرونا زنجانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید