دانش آموزان مهم ترین سرمایه تعلیم و تربیت هستند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: برای رضایت مندی والدین از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم، زیرا دانش آموزان مهم ترین سرمایه تعلیم و تربیت هستند .

دانش آموزان مهم ترین سرمایه تعلیم و تربیت هستند

به گزارش خبرنگاروبلاگ آموزش شبکهدفترمازندران درساری، نورعلی عباس پور ظهر امروز در نشست ویژه ای که با حضور بهروز منصورکیایی معاون آموزش ابتدایی، سقایی رئیس اداره نظارت و بازرسی و قرایی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش مازندران با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش غرب استان به میزبانی شهرستان عباس آباد برگزار گردید، ضمن قدردانی از زحمات تمامی فعالان حوزه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، هدف از بازدید مدارس و شرکت در جلسات را انتقال تجربیات مطرح نمود و اضافه نمود: هدف از بازدید میدانی از مدارس شناسایی و برطرف بهتر و بیشتر مسائل مدارس و نزدیک شدن به شرایط مطلوب تر در آموزش و پرورش است از این رو این بازدیدها باید با رویکرد و نقش آموزشی در مدارس باشد .

وی در ادامه با اشاره به بازدید سرزده ای که از بعضی از مدارس غرب مازندران داشت، گفت: حوزه های امتحانی بانظم و برنامه امتحانی دقیق تنظیم شده که بیان گر مدیریت خوب شهرستان های غرب مازندران است که البته جای تقدیر و تشکر دارد .

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در این بازدیدها که با هدف یادآوری بعضی نکات و انتقال تجربیات انجام شد، بر اجرای فرایند منسجم مراقبت بر کلاس ها بر اساس برنامه هفتگی و بعلاوه برگزاری امتحانات با فاصله گذاری و رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی جهت حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان تأکید کرد .

وی مشارکت اولیا را یکی از بال های پیشرفت و موفقیت درآموزش و پرورش دانست و گفت: برای رضایت مندی والدین از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم، زیرا دانش آموزان مهم ترین سرمایه تعلیم و تربیت هستند .

در ادامه این نشست، شیوه برگزاری امتحانات، روش های کاهش اضطراب دانش آموزان، تفویض اختیار در مورد مسائل اجرایی مدارس که از سوی وزارت به مدارس محول شده و... مورد بحث و آنالیز نهاده شد .

لازم به ذکر است در این مراسم مدیران و رؤسای آموزش و پرورش غرب مازندران به بیان نکته نظرات خود پرداختند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "دانش آموزان مهم ترین سرمایه تعلیم و تربیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان مهم ترین سرمایه تعلیم و تربیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید