خبرنگاران 2 نفر دیگر در استان سمنان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، سمنان- خبرنگاران- ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان 2 نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر چهارشنبه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به 887 نفر رسید.

خبرنگاران 2 نفر دیگر در استان سمنان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه آدینه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان گفت: 66 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر آدینه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان به 22 هزار و 488 نفر رسید.

بنابر این گزارش، 109 نفر به دلیل ابتلای قطعی به ویروس کرونا در حال حاضر در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و 15 هزار و 761 نفر تا به امروز به صورت سرپایی درمان شدند

طبق اعلام این کمیته، 11 بیمار بهبودیافته از کرونا در 24 ساعت اخیر از بیمارستان های استان سمنان ترخیص شدند و بر این اساس موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در استان سمنان به هفت هزار و 132 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: از ابتدای بروز و شیوع کرونا تا به امروز 16 هزار و 48 مورد مثبت بیماری کووید19 بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

نوید دانایی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته (از 9 تا 10 بهمن ماه) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شد و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به چهار هزار و 381 نفر رسید و 11 هزار و 667 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 به سه هزار و 687 نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 649 نفر فوت شدند.

شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان،گرمسار و آرادان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان هستند.

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه،

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز آدینه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور گفت: تا به امروز یک میلیون و 405 هزار و 414 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت 71 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 57 هزار و 807 نفر رسیده است.

سیما سادات لاری اضافه کرد: از دیروز تا امروز 10 بهمن 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6 هزار و 573 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد . با این حساب، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به یک میلیون و 405 هزار و 414 نفر رسید.

.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 2 نفر دیگر در استان سمنان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 نفر دیگر در استان سمنان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید