برخورد دوگانه با قانون؛ در قرارداد ویلموتس بازنشسته ؛ در سپاهان ساکت

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، مدیرعامل باشگاه سپاهان در حالی از پاسخگویی در مورد فاجعه قرارداد ویلموتس طفره می رود که درباره حضورش در پست کنونی سکوت اختیار کرده است.

برخورد دوگانه با قانون؛ در قرارداد ویلموتس بازنشسته ؛ در سپاهان ساکت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آموزش شبکه، محمدرضا ساکت روز گذشته (جمعه) بعد از مدت ها با حضور در برنامه ورزش و مردم در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرد، مصاحبه ای که البته کم حاشیه نداشته و صحبت های وی درباره ستاره های لوگوی استقلال و پرسپولیس و حمایت های وزارت ورزش از این باشگاه ها حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشته است.

جدا از حواشی فوق، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال در اواخر برنامه در روبرو با سؤالی در خصوص پرونده مارک ویلموتس، گفت: زمانی که قرارداد بسته شد من در حوزه اداری فدراسیون نبودم و فقط در تیم ملی بودم، چون به عنوان بازنشسته طبق قانون مجلس دیگر نمی توانستم در حوزه اداری باشم. این اظهارنظر در حالی انجام شد که ساکت بعد از جدایی از بدنه فدراسیون فوتبال، با وجود بازنشسته بودن تا به امروز به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان مشغول به کار است. عنوانی که طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان، برای او یک سمت ممنوعه به شمار میرود.

وبلاگ آموزش شبکه حدود دو ماه پیش با انتشار نامه حسین میرزایی نماینده مجلس و رئیس هیئت تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه اصفهان به محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل این شرکت، به موضوع فعالیت غیر قانونی برخی از مدیران این مجموعه، از جمله محمدرضا ساکت سپاهان، پرداخته بود. (تصویر زیر)

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال که نمی توان نقش محوری اش را در تصمیمات فدراسیون وقت نادیده گرفت، به بهانه بازنشسته بودن در آن زمان، از پاسخ به ابهامات قرارداد عجیب و مشکوک فدراسیون فوتبال با ویلموتس طفره می رود و خود را مبرا از این ماجرا می داند. ساکت اما حاضر نیست با وجود انتشار نامه رسمی مجلس شورای اسلامی برای حضور غیر قانونی بازنشسته ها در شرکت فولاد مبارکه و به تبع آن باشگاه سپاهان، توضیحی ارائه دهد. با منطق مدیرعامل باشگاه سپاهان، احترام به قانون و تبعیت از آن تنها برای فرار از پاسخگویی در مسائلی مثل فاجعه قرارداد ویلموتس کاربرد دارد و در دیگر موارد و تخلف ها صلاح در ساکت ماندن است.

فیلم اظهار نظر محمدرضا ساکت درباره قرارداد ویلموتس را در زیر مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برخورد دوگانه با قانون؛ در قرارداد ویلموتس بازنشسته ؛ در سپاهان ساکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد دوگانه با قانون؛ در قرارداد ویلموتس بازنشسته ؛ در سپاهان ساکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید