با افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی نمایند چه باید کرد؟

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، با شیوع بیماری کووید 19 پزشکان و محققان در سراسر جهان آنالیز های خود برای فراوری واکسن مقابله با این بیماری را شروع نموده اند و همیشه تاکید دارند که تا زمان ساخت آن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

با افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی نمایند چه باید کرد؟

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، با کاهش محدودیت های تردد به خاطر کرونا و بازگشایی کسب و کارها و مراکز تفریحی، تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حالی صورت می گیرد که بسیاری از افراد قادر به انجام آن نیستند یا به عمد نکاتی را که به کاهش سرعت شیوع این بیماری یاری می نماید نادیده می گیرند.

حفظ فاصله، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت از جمله راهکارهای موثر در مقابله با کووید 19 هستند اما بسیاری افراد از رعایت این موارد در اماکن عمومی غفلت نموده و نکات بهداشتی را جدی نمی گیرند.

درصورت بروز مشکل در اماکنی همچون رستوران ها، فروشگاه ها و درمانگاه ها ضروری است موضوع به مسئول آن مرکز منتقل گرددست گیلیهان روانشناس بالینی گفت: درحالیکه اکثریت مردم در آمریکا به ضرورت محدود کردن ارتباطات با دیگران به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس جدید پی برده اند اما اشخاص مختلف در رعایت فاصله گذاری اجتماعی متفاوت عمل می نمایند.

ممکن است فردی در اماکن عمومی از ماسک استفاده کند اما افراد زیادی در اطراف او به این موضوع بی توجه باشند. یا شاید افراد دستورالعمل های مربوط به فاصله گذاری را رعایت ننمایند درحالیکه شما به این قوانین پایبند باشید.

همچنین ممکن است چالش رعایت دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی در میان اعضای خانواده رعایت نگردد.

روش هایی وجود دارد که با یاری آن ها می توان اطرافیان را در خصوص اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر اقدامات مقابله نماینده با بیماری کووید 19 مطلع ساخت.

اولین گام در نظر دریافت ضرورتِ جلوگیری از بروز واکنش خشن و پرهیز از قرار دریافت در معرض ویروس است.

به گفته این روانشناس، ضروری است فاصله مناسب بین خود و دیگران و در عین حال نیز آرامش خود را حفظ کنید. مواردی از درگیری وجود داشته که به خشونت در اماکن عمومی و افزایش احتمال انتقال کروناویروس منجر شده است.

همچنین فریاد زدن ممکن است باعث گردد ترشحات حاوی ویروس در هوا پخش شده و فرد در معرض آن قرار گیرد.

درصورت بروز مشکل در اماکنی همچون رستوران ها، فروشگاه ها و درمانگاه ها ضروری است موضوع به مسئول آن مرکز منتقل گردد.

حفظ فاصله، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت از جمله راهکارهای موثر در مقابله با کووید 19 هستند اما بسیاری افراد از رعایت این موارد در اماکن عمومی غفلت نموده و نکات بهداشتی را جدی نمی گیرندافرادی هستند که به دلیل درک متفاوت از خطر و ضرورت مطلع بودن، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت ننموده و از ماسک استفاده نمی نمایند.

به طور مثال، ممکن است افراد تصور نمایند در صورت استفاده از ماسک دیگر نیازی به رعایت فاصله اجتماعی نیست که در صورت مناسب بودن شرایط می توان با صحبت کردن و حفظ آرامش، این تصور اشتباه را رفع کرد.

به گزارش مدیکال دیلی، باید این مساله را نیز در نظر گرفت که ترغیب و متقاعد کردن تک تک افراد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کار دشواریست و در بلندمدت می تواند موجب خستگی و افزایش سطح استرس شما گردد.

به همین دلیل متخصصان توصیه می نمایند کوشش خود را روی رعایت مواردی متمرکز کنید که خودتان می توانید آنها را کنترل کنید. برای مثال یکی از راهکارها خودداری از حضور در اماکن عمومی در ساعات شلوغی است.

به خودتان ارزشِ پذیرفتن محدودیت ها و مراقبت هایی که در کنترل تان هستند را یادآوری کنید حتی اگر این کنترل ها محدود باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی نمایند چه باید کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی نمایند چه باید کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید