بازدید وزیر کشور از منطقه ها زلزله زده در کوهرنگ

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری وزیر کشور برای آنالیز شرایط زلزله زدگان در شهرستان کوهرنگ به این منطقه سفر کرد و در جریان شرایط زلزله زدگان نهاده شد.

بازدید وزیر کشور از منطقه ها زلزله زده در کوهرنگ

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، وزیر کشور پیش از ظهر امروز چهارم آذرماه بعد از شرکت در آئین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری برای آنالیز و اطلاع از شرایط زلزله زدگان با جمعی از مسئولان استانی راهی منطقه ها زلزله زلزده کوهرنگ شد.

احمد وحیدی- وزیر کشور در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده حسین آباد در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: بازسازی منازل تخریب شده از زلزله در شهرستان کوهرنگ به وسیله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع شده است، در این روستا 20 خانه تخریب شده بود که بازسازی تعدادی از آن ها در حال اجرا است.

وی اضافه نمود: تامین مصالح اولیه برای ساخت و ساز از جمله مسائل در بحث بازسازی منطقه ها زلزله زده در کوهرنگ است که این مشکل با تدابیر لازم برطرف می گردد.

وحیدی با اشاره به اینکه روستای زلزله زده حسین آباد برای تامین آب شرب با مشکل روبرو شده است، شرح داد: مشکل آب شرب این روستا با انتقال آب به منبع آب این روستا حل می گردد، برای سایر مسائل از جمله مشکل ارتباطی باید مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید وزیر کشور از منطقه ها زلزله زده در کوهرنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر کشور از منطقه ها زلزله زده در کوهرنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید