ایده خلاقانه یک طراح برای آیفون 12؛ تولید انبوه از ماه آینده آغاز می شود

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، عرضه آیفون 12 به خاطر پاندمی کووید 19 در هاله ای از ابهام قرار گرفته است؛ با این حال گزارشاتی منتشر شده اند که نشان می دهند اپل تولید انبوه آیفون 12 را از ماه آینده میلادی آغاز می کند . این یعنی رونمایی از تازه ترین آیفون اپل بیشتر از این به تاخیر نخواهد افتاد که چنین خبری قطعا برای هواداران اپل راضی کننده است.

ایده خلاقانه یک طراح برای آیفون 12؛ تولید انبوه از ماه آینده آغاز می شود

براساس گزارش جدیدی که نشریه Digitimes منتشر کرده اپل فاز دوم تست و ارزیابی مهندسی آیفون 12 را تا انتها همین ماه کلید می زند و تولید انبوه آن را نیز در جولای (ماه آینده میلادی) آغاز می کند.

طبق خبرهای قبلی آیفون 12 در قالب چهار مدل ارائه می شود که در این میان دو مدل پایه به عنوان جایگزین آیفون 11 در اختیار کاربران قرار می گیرند و برای هر کدام از مدل های آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس نیز یک جایگزین در نظر گرفته شده است. اسامی این گوشی ها نیز به ترتیب آیفون 12، آیفون 12 مکس، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس خواهد بود.

پیشتر اطلاعات مربوط به کلیه این مدل ها لو رفته بود و با در نظر داشتن همین مشخصات لوئیس برگر طراح صنعتی از طرح موزاییکی جدید خود برای این گوشی ها رونمایی کرده است. البته در نظر داشته باشید که این صرفا یک طرح مفهومی است و قرار نیست که با چنین محصولی روبرو شوید اما رنگ ها، خطوط، فونت ها و نرم افزار این گوشی کاملا حس یکی از آیفون های اپل را به شما می دهد.

ایده اصلی در این طرح تبدیل کردن ماژول دوربین اصلی آیفون به یک واحد مستقل است که قابلیت قرار دریافت درون بدنه محصولات مختلفی چون ساعت را دارد.

طبق گفته برگر ماژول دوربین یا همان کاشی عکاسی تمامی سنسورهای مورد انتظار کاربران برای دوربین را در خود جای داده و یک نمایشگر باریک هم برای نمایش نوتیفیکیشن ها در بخش پشتی آن درون یک برش دایره ای تعبیه می شود. این نمایشگر تمامی پیچیدگی های اپل واچ را خواهد داشت؛ حاشیه های حساس به فشار، پردازنده داخلی و باتری برای تامین انرژی مورد نیاز قطعات!

این ماژول همانطور که اشاره کردیم در ادامه قابلیت جایگذاری درون قاب ها و بدنه های مختلف را خواهد داشت.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "ایده خلاقانه یک طراح برای آیفون 12؛ تولید انبوه از ماه آینده آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده خلاقانه یک طراح برای آیفون 12؛ تولید انبوه از ماه آینده آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید