استاندارد های میز تحریر کودک چیست؟

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خرید میز تحریر کودک باید با وسواس و دقت بالایی انجام شود.

استاندارد های میز تحریر کودک چیست؟

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، بنابراعلام خوگر، اگر به عنوان والدین دغدغه خرید بهترین میز تحریر برای کودک خود را دارید؛ باید در ابتدا با استانداردهای میز مخصوص کودک آشنا شوید و علاوه بر آن بهترین رنگ را برای میز کودک مد نظر داشته باشید.

توجه به عوامل دیگر مانند جنس میز کودک نیز به شما در انتخاب مناسب ترین میز کمک خواهد کرد. به همین دلیل در این متن می خواهیم که در مورد ابعاد میز کودک و سایر عواملی که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید؛ اشاره کنیم. بنابراین اگر به فکر آسایش و آرامش خیال کودک خود هستید؛ مطالعه این متن را از دست ندهید.

بهترین رنگ برای میز کودک

یکی از مهم ترین عواملی که در ابتدای امر باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید؛ رنگ میز تحریر کودک است. رنگ ها دنیای خارق العاده ای دارند و طبق مطالعات روانشناسی هر یک از آن ها ویژگی ها و تاثیرات روانشناختی خاصی را بر ذهن بچه ها بر جای می گذارند.

به همین دلیل هر نوع رنگی در زمان انتخاب میز تحریر برای بچه ها مناسب نیست. اگر می خواهید که میز استاندارد و مناسبی را برای فرزند خود تهیه کنید؛ در ابتدا باید به جنسیت و سن او توجه داشته باشید.

در حالت کلی بهتر است که رنگ میزها شاد و روحیه بخش باشد که بچه ها را به مطالعه بیشتر تشویق کند و محیطی آرام را در اتاق آن ها به وجود بیاورد.

به همین دلیل اگر فرزند شما دختر است؛ رنگ های سفید، صورتی، آبی ملایم، زرد، ارغوانی و رنگ هایی از این قبیل برای او مناسب خواهد بود.

در صورتی که فرزند شما پسر باشد؛ رنگ های آبی، قهوه ای، قرمز و سبز رنگ هایی متناسب با شخصیت او به شمار می رود. با این حال قبل از خرید میز باید از علاقه کودک خود به رنگبندی میز تحریر مطمئن شوید.

طرح و شکلی جذاب و فانتزی موثر در استاندارد میز تحریر کودک

یکی از عواملی که سبب می شود که میز کودک به صورت استاندارد در نظر گرفته شود؛ شکل و طراحی آن است. در این رابطه انواع متنوعی از میزهای تحریر وجود دارد؛ اما مناسب ترین آن ها برای بچه ها میزهایی هستند که طرح و شکلی فانتزی همراه با شخصیت های کارتونی مورد علاقه بچه ها داشته باشند.

در این صورت تمایل کودک به انجام تکالیف و مطالعه افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، هر نوع طرحی که در نظر داشته باشید؛ به صورت سفارشی ساخته خواهد شد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین مطابق با علاقه و نیاز کودک میزی با طرح و شکل مناسب را برای او سفارش دهید.

مناسب ترین جنس میز تحریر کودک

بچه ها افرادی بازیگوش و پرتکاپو هستند. بنابراین میز تحریر کودک استاندارد باید با استفاده از متریال مناسب ساخته شود. چوب، ام دی اف و pvc سه متریال هستند که جهت ساخت میز استاندارد برای بچه ها نظر گرفته می شوند.

جنس میز کودک باید با شخصیت و سن و سال او هماهنگی داشته باشد. بنابراین برای بچه ها کم سن بهتر است که از جنس pvc استفاده شود. زیرا این متریال بسیار سبک است و در صورت افتادن میز آسیبی به بچه ها وارد نخواهد کرد.

ابعاد میز کودک

در انتخاب میز کودک باید استانداردهای ابعاد و اندازه در وهله اول مورد توجه قرار گیرد. ابعاد میز تحریر شامل طول، عرض و ارتفاع آن است. هر یک از این موارد اندازه های استانداردی دارند و باید با قد و اندازه بچه ها متناسب باشند.

. ارتفاع میز تحریر کودک

ارتفاع میز کودک باید به گونه ای در نظر گرفته شود که در زمان نشستن بچه ها روی صندلی قسمت ران و زانو بچه ها از زیر میز فاصله داشته باشد. به طوری که هنگام جا به جایی صندلی مسئله ای برای آن ها ایجاد نشود. همچنین زمانی که کودک پشت میز قرار می گیرد؛ دست و آرنج او در یک راستا روی میز باشد.

در این صورت کودک قادر خواهد بود که مدت طولانی را بدون هیچ گونه آسیبی در این حالت سپری کند. ارتفاع میز باید به گونه ای باشد که بچه ها در زمان مطالعه تنها 20 درجه گردن و سر خود را به سمت پایین حرکت دهند. در غیر این صورت ممکن است که به مسائل گردن، کمر و شانه مبتلا شوند.

. عرض میز

عرض میز تحریر کودک ناید به گونه ای باشد که فاصله کتاب تا چشمان کودک کم تر از 40 سانتی متر نشود. زیرا در این صورت به مرور زمان چشم دچار آسیب خواهد شد.

هنگامی که بچه ها در پشت میز قرار می گیرند و روی صندلی مناسب می نشینند؛ ارتفاع میز باید 20 سانتی متر از قسمت نشیمنگاه صندلی بالاتر باشد. در این صورت بدن آن ها در شرایط متعادل و درستی قرار خواهد گرفت.

در نتیجه

در نتیجه این متن باید بدانید که استانداردهای میز تحریر کودک به عوامل متعددی مانند جنس، رنگ، متریال، ابعاد و اندازه، طرح و شکل میز بستگی دارد. در صورتی که همه این عوامل با شرایط روحی و جسمی کودک شما تطبیق داشته باشد؛ میز تحریر از نظر استاندارد تایید خواهد شد.

در نهایت اگر قصد دارید که میز تحریر مناسب با شرایط جسمی بچه ها خود را تهیه کنید؛ اما نمی دانید که چه روشی را برای این کار برگزینید؛ پیشنهاد ما به شما بازدید از سایت خوگر است. زیرا در این سایت انواع تجهیزات داخلی همچون میز تحریر کودک با استانداردهای جهانی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندارد های میز تحریر کودک چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارد های میز تحریر کودک چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید