12 ملوان 2 لنج غرق شده در آب های بوشهر نجات یافتند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در 2 عملیات، 12 ملوان از خطر غرق و مرگ حتمی در آب های خلیج فارس نجات پیدا کردند.

12 ملوان 2 لنج غرق شده در آب های بوشهر نجات یافتند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند موتور لنج باری که با 6 سرنشین از دوبی به سمت بندر ریگ در حال حرکت بود به دلیل شکستگی سکان و شرایط نامساعد جوی غرق شد و خدمه از مرکز کنترل بندر دیر یاری خواستند.

او اضافه نمود: بلافاصله شناور ناجی 8 به موقعیت اعزام شد و هر 6 نفر سرنشین موتور لنج را از درون دریا نجات داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: ساعت 4:30 بامداد این حادثه اطلاع داده شد و ساعت 5:50 خدمه به سلامت به بندر دیر انتقال یافتند.

ارجمندزاده گفت: بعلاوه بنا به گزارش مرکز کنترل لاور، یک فروند موتور لنج باری که با 6 خدمه در جهت دوبی به گناوه در حال حرکت بود به دلیل شرایط نامساعد جوی غرق شد اما یک لنج صیادی توانست خدمه این شناور را نجات دهد.

او اضافه نمود: با هماهنگی انجام گرفته شناور ناجی 18 از بندر عامری اعزام و در فاصله 40 مایلی این بندر نجات یافتگان را تحویل گرفت و به بندر عامری انتقال داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: ساعت 4 بامداد این حادثه اطلاع داده شد و شناور ناجی پس از رسیدن به محل حادثه ساعت 9 پیروز شد سرنشینان را به ساحل انتقال دهد.

ارجمندزاده گفت: با هدف جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی، از دریانوردان انتظار داریم با پایش دقیق شرایط دریایی از دریاروی در شرایط نامساعد به طور جد خودداری نمایند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "12 ملوان 2 لنج غرق شده در آب های بوشهر نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 ملوان 2 لنج غرق شده در آب های بوشهر نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید