دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت سید محمد کاظم نائینی را تسلیت گفت

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت سید محمد کاظم نائینی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت کشور را تسلیت گفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت سید محمد کاظم نائینی را تسلیت گفت

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ آموزش شبکه، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیغامی درگذشت سید محمد کاظم نائینی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت کشور را تسلیت گفت.

متن این پیغام به توضیح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت پیشکسوت خدوم عرصه تعلیم و تربیت کشور مرحوم مغفور سید محمد کاظم نائینی را به همه معلمان و فعالان این عرصه مهم تسلیت عرض می کنم.

آن مرحوم که سابقه همکاری با شهید بزرگوار محمدعلی رجایی را در کارنامه درخشان فعالیت خود در عرضه تعلیم و تربیت داشت، در بخش های مختلف این عرصه مانند سیاستگذاری، برنامه ریزی و تالیف کتب درسی، نقش بارزی داشت و در هر زمینه ای که توان خدمت داشت از بذل توان خود دریغ نکرد.

عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش، عضویت در هیئت علمی دانشگاه تهران و همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری بخشی از خدمات آن مرحوم بود.

فقدان این معلم دلسوز که در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز معلم درگذشت را به همه معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تسلیت گفته و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان آن مرحوم از درگاه ایزد متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت سید محمد کاظم نائینی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت سید محمد کاظم نائینی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید