تغییرات در کادر فنی تیم های ملی کشتی

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، دبیر فدراسیون کشتی از تغییرات در کادر فنی تیم های ملی کشتی پایه اطلاع داد.

تغییرات در کادر فنی تیم های ملی کشتی

به گزارش خبرنگار ، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی درمورد ادامه همکاری سرمربیان تیم های کشتی پایه گفت: قرارداد عزیزان ما هم در نوجوانان آزاد و هم فرنگی تا خاتمه مسابقات قهرمانی دنیا اعتبار داشت و فدراسیون منتظر این بود که گزارش کتبی و فنی بعد از مسابقات تحویل فدراسیون گردد، اما این اتفاق رخ نداد. در خصوص محمد طلایی نه بحث استعفا در میان بود و نه بحث برکناری، طبیعتاً بعد از دنیای قرارداد ها به اتمام می رسد و حتماً فدراسیون در پی این هست که با توجه به زمانی که تا مسابقات مهم و بین المللی داریم کادرفنی هر دو رده را تعیین کند.

وی توضیح داد: بر خلاف رده سنی نوجوانان هم محسن کاوه و هم روح الله میکائیلی در رده سنی جوانان آزاد و فرنگی به فدراسیون گزارش ارائه دادند که گزارش آن ها مورد آنالیز قرار می گیرد. هر دو تیم در دنیای پیروز بودند، یک تیم قهرمان شد و یک تیم نایب قهرمان؛ البته محسن کاوه به اسم مدیر تیم های ملی قبول زحمت نموده بود و راهنمایی جوانان را در دنیای برعهده گرفت و نتایج خوبی هم کسب شد. در تیم امید آزاد هم تقی اکبرنژاد به کارش ادامه داد و مسابقات انتخابی این رده هم طی روز های گذشته برگزار گردید. اردوی تیم ملی آزاد امید هم به زودی برگزار می گردد.

تیم های آزاد نوجوانان و جوانان با سرمربیگری محمد طلایی و محسن کاوه در مسابقات دنیا شرکت کرد و راهنمایی دو تیم نوجوانان و جوانان فرنگی را هم مسعود هاشم زاده و روح الله میکائیلی برعهده داشتند.

لازم به ذکر است قرارداد همه این سرمربیان در خاتمه مسابقات دنیای به خاتمه رسیده که با توجه به صحبت های دبیر فدراسیون کشتی احتمال تغییرات در کادر فنی تیم های ملی پایه وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تغییرات در کادر فنی تیم های ملی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات در کادر فنی تیم های ملی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید