اگر تلفن هوشمند سامسونگ دارید باید مراقب این اشکال باشید

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، بسیاری از کاربران به سراغ گوشی های سامسونگ می فرایند چراکه کیفیت قابل قبولی دارند و همیشه مطمئن به نظر می رسند. اما اخیرا مسئله ای برای تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ ایجاد شده که احتمالا می تواند بسیاری از کاربران این تلفن های هوشمند را تحت خطر قرار دهد. ظاهرا تعدادی از تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ به صورت ناگهانی ری استارت می شوند. اگرچه هنوز این مشکل به وسیله سامسونگ تایید نشده اما به نظر می رسد بعضی از کاربران ممکن است با آن روبرو شوند.

اگر تلفن هوشمند سامسونگ دارید باید مراقب این اشکال باشید

تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ از محبوب ترین محصولات این شرکت هستند. چراکه بیشتر کاربران تلفن های هوشمند که خواستار خرید محصولات سامسونگ هستند، توانایی هزینه های چند صد دلاری برای خرید پرچمداران این شرکت کره ای را ندارند. بنابراین ترجیح می دهند تا گزینه های مقرون به صرفه تر را خریداری نمایند که در گروه تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ قرار می گیرند. بنابراین احتمال آن که بخش قابل توجهی از کاربران سامسونگ با این مشکل روبرو شوند، وجود دارد.

مسئله ای که فعلا راه چاره ندارد

معمولا وقتی مسئله ای برای محصولات سامسونگ ایجاد می گردد، این برند کره ای خیلی سریع وارد عمل می گردد و راه چارهی برای این مشکل پیدا می نماید. اما مشکل ری استارت شدن تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ هنوز حل نشده و به نظر می رسد سامسونگ مدتی درگیر آن باشد. ظاهرا بعضی از تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ به صورت ناگهانی ری استارت می شوند و پس از آن دوباره در دسترس قرار می گیرند. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ ثانیه هایی پیش از حد ری استارت شدن به صورت کامل هنگ می نمایند و سپس از دسترس خارج می شوند.

کاربران مدل های گلکسی M30s، گلکسی M31، گلکسی M31s، گلکسی A50، گلکسی A50s و گلکسی A51 در هندوستان مدعی شده اند که تلفن هوشمندشان وارد فرایند خسته نماینده ای از ری استارت های پیاپی شده و به مرور زمان غیرقابل تحمل می گردد. مشکل اما پیچیده تر از این صحبت ها به نظر می رسدو. چراکه بعضی از کاربران تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ مدعی شده اند که تلفن هوشمند آن ها پس از مدتی ری استارت شدن در نهایت حتی روشن هم نمی گردد و در صفحه بارگذاری اولیه باقی می ماند. نماینده های رسمی سامسونگ در هند این مشکل را تایید نموده اند اما فعلا راه چارهی برای آن دیده نشده است.

در این زمینه بخوانید:

راهنمای خرید گوشی برای پاییز 1400

بزرگ ترین سیارات کیهان را بشناسید

راه چارهی مرگ آور

ظاهرا این مشکل نخستین بار حدود دو ماه پیش در تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ دیده شده است. کاربرانی که برای درست کردن این مشکل به نمایندگی های سامسونگ مراجعه نموده اند با ادعای عجیبی روبرو شده اند؛ مادربرد تلفن هوشمند آن ها خراب شده و باید تعویض گردد. هزینه تغییر مادربرد تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ که با مشکل ری استارت روبرو شده اند حدود 100 دلار گزارش شده که رقم قابل توجهی به نظر می رسد. خیلی از کاربران امیدوار هستند تلفن هوشمندشان با چنین مسئله ای روبرو نگردد چراکه دوست ندارند این هزینه که هیچ ارتباطی با تصمیم های آن ها نداشته را پرداخت نمایند.

علت این مشکل چیست؟

با توجه به مدل تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ که با این مشکل روبرو شده اند، نکته جالبی دستگیر ما می گردد. همه این مدل ها از دو پردازنده اگزینوس 9610 و 9611 استفاده می نمایند. اگرچه هنوز تعیین نیست که این مشکل ریشه در پردازنده این تلفن های هوشمند دارد یا نه اما باید مراقب این نکته هم باشید. نکته مهم ماجرا آن است که چنین مسئله ای تنها در هند گزارش شده اما به هر حال اگر از تلفن های هوشمند سری A و سری M سامسونگ و مدل های مخصوص گلکسی M30s، گلکسی M31، گلکسی M31s، گلکسی A50، گلکسی A50s و گلکسی استفاده می کنید، باید مراقب تلفن هوشمند خود باشید.

منبع: ایرنا زندگی

به "اگر تلفن هوشمند سامسونگ دارید باید مراقب این اشکال باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر تلفن هوشمند سامسونگ دارید باید مراقب این اشکال باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید