استون مارتین ساخت اتومبیل با موتور ICE را تا 2060 ادامه می دهد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، با وجود محدودیت های انگلیس در رابطه با خودروهای بنزینی، شرکت استون مارتین تولید این اتومبیل ها را تا چندین سال آینده ادامه می دهد.

استون مارتین ساخت اتومبیل با موتور ICE را تا 2060 ادامه می دهد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه به نقل از وبلاگ آموزش شبکه، شرکت استون مارتین قصد دارد تولید اتومبیل هایی را که از موتورهایی با سوخت داخلی پشتیبانی می کنند ادامه دهد و با وجود اهداف این شرکت برای حمایت از انرژی پایدار، این خودروها حتی پس از سال 2030 نیز تولید خواهند شد.

لاورنس استرول، مدیرعامل شرکت استون مارتین در مصاحبه اخیر خود گفت تیم او همیشه به استفاده از موتورهای آی سی ای در اتومبیل های خود علاقه داشته است. وی در صحبت های خود گفت: تا سال 2030 همچنان 5 درصد از تولیدات کل شرکت به خودروهای ICE اختصاص داده خواهد شد. من فکر نمی کنم این نوع خودروها به جایی برسد که دیگر توسط ما تولید نشود.

وی باور دارد این اتومبیل ها حتی تا سال های 2050 الی 2060 نیز تولید می شود و همیشه افرادی هستند که علاقه مند به خرید آن ها باشند. شرکت استون مارتین در حالی تمایل دارد اتومبیل های خود با موتور ICE را تولید کند که دولت انگلیس اعلام کرده پس از سال 2030 فروش خودروها با موتور سوخت داخلی ممنوع می شود. این یعنی اگر استون مارتین به تولید اتومبیل ها با موتور ICE ادامه دهد قادر نخواهد بود که آن ها را در انگلیس و بازار خانگی خود به فروش برساند.

استفاده استون مارتین از موتورهای شرکت مرسدس بنز

این مجموعه در نظر دارد برای بازار آینده خود از موتورهای AMG مرسدس بنز استفاده کند. به نظر می آید استون مارتین موتورهای 4.0 لیتری هشت سیلندر را برای خودروهای خود مناسب می داند. این مجموعه در حال حاضر از موتورهای 12 سیلندر و یا نمونه های 6 سیلندر توربوشارژ 3.0 لیتری بهره می برد اما قرار است مدل های تولید شده توسط شرکت مرسدس بنز جای این موتورها را پر کند.

گفتنی است؛ سیستم الکتریکی شرکت استون مارتین هم توسط شرکت مرسدس بنز تامین خواهد شد که تا سال 2026 به بازار جهانی عرضه می شوند. این مجموعه قصد دارد برای اتومبیل های الکتریکی خود برندی جدید ثبت کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "استون مارتین ساخت اتومبیل با موتور ICE را تا 2060 ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استون مارتین ساخت اتومبیل با موتور ICE را تا 2060 ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید